Положення

Положення про проведення пригодницьких перегонів “Gorgany Race 2014″.

 

1. Вступні положення

Пригодницькі перегони “Gorgany Race” (далі – перегони) – некомерційні командні змагання з туризму, які проводяться з метою:

- популяризації здорового способу життя;

- надання спортсменам, мадрівникам та шанувальникам гірського та велотуризму можливості вдосконалити спортивну майстерність;

- екологічної просвіти через залучення до видів активного відпочинку, що не завдають шкоди довкіллю;

- популяризація гірського району Горгани в Україні і за кордоном.

 

2. Організатори

Громадська ініціатива компанії “Горгани Ком”.

 

3. Час, місце проведення та формат перегонів

Час проведення перегонів: 28 – 29 червня 2014 року.

Місце: гірський масив Горгани в Українських Карпатах.

Місцем старту та фінішу перегонів (місцем базування) є наметове містечко, розташоване в районі села Новий Мізунь (див. тут) Івано-Франківської області. Точне місце розташування буде оголошене згодом.

 

Змагання проходитиме у класах:

“СПРИНТ” (пішохідна дистанція, орієнтування)

“ТРЕК” (пішохідна дистанція, орієнтування, техніка гірського туризму)

“ВЕЛО” (велосипедна, пішохідна дистанція, орієнтування, техніка гірського туризму)

 

Командам за контрольний час пропонується подолати маршрут відмічаючись на контрольних пунктах (КП):

для класу “СПРИНТ” за 24 години близько 60 км

для класу “ТРЕК” за 30 годин близько 90 км

для класу “ВЕЛО” за 30 годин близько 130 км (велосипедом) + 30 км (пішки)

 

4. Програма перегонів

27 червня 2014 року (п’ятниця)

15:00 – початок роботи базового табору (наметове містечко)

 

28 червня 2014 року (субота):

06:30 – вівішується суддівська карта з нанесеними КП.

07:00-09:15 – реєстрація команд (перевірка спорядження та аптечки);

9:15 – нарада капітанів команд (клас “ВЕЛО”) з суддівською колегією;

9:30 – нарада капітанів команд (класи “СПРИНТ” та “ТРЕК”) з суддівською колегією;

10:30 – урочисте відкриття “Gorgany Race 2014″;

10:55 – старт перегонів (клас “ВЕЛО”).

11:00 – старт перегонів (класи “СПРИНТ” і “ТРЕК”);

 

29 червня 2014 року (неділя):

11:00 – закінчення контрольного часу для класу “СПРИНТ”;

17:00 – закінчення контрольного часу для класів “ТРЕК” та “ВЕЛО”;

18:00 – 19:00 підведення підсумків перегонів, оголошення та нагородження переможців перегонів; офіційне закриття змагань.

 

30 червня 2014 року (понеділок)

11:00 – завершення роботи базового табору

 

5. Вимоги до команд

Участь у перегонах беруть команди чисельністю від 2 до 4 осіб. Кожному члену команди на момент початку перегонів має виповнитися 18 років. Особам до 18 років дозволяється брати участь лише у команді разом з одним з батьків.

Кожен учасник перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на перегонах, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

 

Спорядження (обов’язково)

Для проходження дистанції та технічних етапів необхідне наступне спорядження:

- карта змагань (одна карта на команду видається на старті), компас,

- ліхтарики і запасні батарейки (на кожного учасника), мед.аптечка, продукти харчування,

- цифровий фотоапарат зі спалахом >3MP та usb шнуром для скачування фотографій на фініші,

- один мобільний телефон на команду (рекомендовано “київстар”, “МТС”, все інше в горах не тягне),

- (для класу “ВЕЛО”) велосипеди (обов’язково фара і задній ліхтар), рем.набір, велошоломи, один велозамок на команду,

- (для класів “ТРЕК” та “ВЕЛО”) мінімум два комплекти спорядження для проходження технічних етапів (один комплект це – cтрахувальна система, 2 петлі самостраховки, 3 карабіни, спусковий пристрій). Настійливо рекомендуємо мати рукавиці для роботи з мотузками. Спорядження мусить бути у справному стані і від визнаних виробників. Судді на тех. етапі не будуть мати спорядження. (Ось відео – що треба мати з собою http://www.youtube.com/watch?v=3A_7Yk-AcTw&feature=plcp)

 

Можливі технічні етапи

- навісна переправа;

- переправа по паралельних перилах;

- спуск по вертикальних перилах;

- траверс схилу;

- підйом по вертикальних перилах.

 

Рекомендоване спорядження

- гермомішок для фотоапарата/мобільного телефона.

- відповідний одяг (термобілизна, дощовик). Пам’ятайте, що погодні умови в горах можуть бути дуже складні.

- штани (на шляху будуть кущі, ожина, жереп).

- гроші, для самостійного добирання до цивілізації, в разі незапланованого сходу з дистанції. Для прикладу, ви можете опинитись в іншій області, і щоб добратися до базового табору дорогами, вам треба буде проїхати навколо 150 км.

 

Аптечка (обов’язково)

- Серцеві (нашатир, валідол). Нашатир при втраті свідомості, валідол при серцевих болях.

- Знеболюючі (анальгін/німесил)

- Перекис водню (для промивання глибоких ран)

- Бинт медичний стерильний

- Пластир

 

Рекомендовано

- Бинт еластичний

- Знеболююча мазь (фаст-реліф). Проти болей та спазмів в м’язах.

- Бактерицидні засоби (йод/зеленка/бальзам).

 

6. Реєстрація

Для участі в змаганнях кожна команда повинна заповнити та передати на адресу Оргкомітету анкету (взірець додається – див. сторінку “Реєстрація”) та сплатити організаційний внесок. Розмір організаційного внеску:

= 100 грн. з особи для “СПРИНТ” при оплаті до 1 червня включно.

= 110 грн. з особи для “ТРЕК” та “ВЕЛО” при оплаті до 1 червня включно.

= 140 грн. з особи для “СПРИНТ” при оплаті після 1 червня до 23 червня включно.

= 150 грн. з особи для “ТРЕК” та “ВЕЛО” при оплаті після 1 червня до 23 червня включно.

= 160 грн. з особи для “СПРИНТ” при оплаті після 23 червня та на місці старту.

= 170 грн. з особи для “ТРЕК” та “ВЕЛО” при оплаті після 23 червня та на місці старту.

Надіслана до Оргкомітету заявка є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами перегонів. На місці старту кожний учасник змагання передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами перегонів, а також пред’являє оригінал документу, що засвідчує дату народження (паспорт або права), необхідне спорядження та аптечку.

 

7. Підведення підсумків і нагородження

Частина пішохідного маршруту перегонів для класу проходить по диких горах, без стежок та доріг, і вимагає навичок орієнтування на незнайомій місцевості. Маршрут визначається контрольними пунктами (КП), які команда повинна подолати у повному складі, при цьому підтвердженням служитимуть відмітки суддів та фотографії команди в фірмових пов’язках “Горгани Рейс” на КП. На деяких КП будуть технічні (тех.) етапи. Проходження тех. етапу рівноцінне взяттю КП. Якщо учасники команди не можуть виконати технічне завдання на суддівському КП, то їм зараховується КП (1 бал) але не зараховується тех. етап (0 балів). Для проходження тех. етапів потрібно мати своє спорядження. Тех. етап зараховується, якщо його пройшли мінімум два учасника з команди. Решту учасників команди (третій або четвертий) проходять тех. етап за бажанням. Тех. етапи заплановані тільки для класів “ТРЕК” та “ВЕЛО”.

 

У випадку пропуску КП чи тех. етапу, команда займає місце в рейтингу обов’язково нижче від всіх інших команд, які взяли більшу кількість КП і тех. етапів. У випадку вимушеного сходження частини учасників команди (мінімальна кількість тих, хто залишиться, 2 чол.), така команда займає місце нижче всіх команд, що фінішували повним складом. Розрив учасників команди більше ніж на 10 хв. карається зняттям. На окремих частинах маршруту може бути встановлено контрольний час. Порядок взяття КП – довільний, але логіка руху може визначатися обмеженим часом роботи суддівських КП.

 

Переможцем оголошується команда, що найшвидше в повному складі пройде всі КП та всі тех. етапи. У випадку, якщо жодна команда не зможе пройти всі КП, переможцем оголошується команда, яка у контрольний час, у повному складі пройшла найбільшу кількість КП та тех. етапів за найкоротший час. Фінішне КП обов’язкове для взяття в контрольний час. Команди, які не відмітилися на фініші в межах контрольного часу не матимуть результату.

 

Протести капітанів команд щодо підсумків перегонів розглядаються суддівською колегією не пізніше, ніж через годину з моменту завершення контрольного часу.

 

Команди, що посіли 1-ше, 2-ге та 3-тє місця в кожному з класів, нагороджуються почесними дипломами та цінними призами. Окремо відзначається перша в рейтингу жіноча команда, та перша в рейтингу жінка.

 

8. Захист навколишнього середовища

Організатори мають право дискваліфікувати будь-яку команду, яка буде помічена в недбалому ставленні до природи (на маршруті або в таборі). Все сміття потрібно забирати з собою до міста.

 

9. Спортивна етика

В критичних ситуаціях, коли хтось на маршруті потребуватиме допомоги, очікується, що команди допомагатимуть один одному не залежно від результату. Згідно правил перегонів, людська взаємодопомога цінується вище спортивного результату.

 

Перегони проводяться з урахуванням “Правил проведення пригодницьких перегонів в Україні”, прийнятих Українською Асоціацією організаторів пригодницьких перегонів. Оргкомітет залишає за собою право вносити зміни в це Положення.

 

Координати Оргкомітету “Gorgany Race”

Gorgany.com”, вул. Гнатюка 13, м. Львів, Україна

Тел./факс.: + 38 (032) 240 30 14; тел: + 38 (032) 255 51 42;

 

Голова Оргкомітету: Андрій Бандрівський

Головний суддя, та керівник тех. етапів: Богдан Кухарук

Постановка дистанції: Андрій Бандрівський, Богдан Кухарук, Теодор Дулеба

Секретаріат:

E-mail: orggorganyrace.com

Офіційний сайт змагань www.gorganyrace.com