ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Наш магазин дотримується Закон України "Про захист прав споживачів", відповідно до якого покупець може повернути Магазину куплений товар у 2-х випадках:
1. Товар має виробничий дефект (Стаття 8) – товар має дефект, товар використовувався і наявна одна з умов:
- відсутня повна можливість усунення даного дефекту;
- виробник (постачальник) не може усунути дефект протягом 14 днів (у разі неможливості обміну товару з дефектом на аналогічний відповідної якості);
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
2. Товар не задовольнив запити покупця, але не був у вжитку (Стаття 9):
- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання минуло не більше 14 днів, не рахуючи день купівлі;
- збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до комплектації товару, не порушено їх упаковку, пломбу та ярлики.
Для повернення товару при собі необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію, зокрема, упаковку – коробку);
- товарний чек/гарантійний талон.
ДЕ ЗДІЙСНИТИ ПОВЕРНЕННЯ?
Ви можете здійснити повернення бракованого/непридатного товару особисто у пунктах самовивозу товару за адресами:
- м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 62 (магазин «Колекція пригод»)
- м. Київ, ТЦ «Шоколад», вул. Костянтинівська, 71 (магазин «Колекція пригод»)
У разі необхідності відправки товару з іншого міста, транспортні витрати для відправлення бракованого товару оплачує магазин Alp. Якщо товар не підходить покупцеві з якихось причин, але не був у вжитку, то доставка товару на обмін/повернення здійснюється за рахунок Покупця.
ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем здійснюються, виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються на банківську картку покупця (для фізичних осіб), як правило, у день отримання бракованого/невідповідного з будь-яких причин товару Продавцем і лише після встановлення факту наявності виробничого дефекту або того факту, що товар справді не був у вжитку. У разі неможливості повернення грошей у цей день – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів з дня отримання товару Продавцем. Якщо зовнішній вигляд товару викликає у Продавця сумніви щодо його невикористання, то Продавець має право відмовити Покупцю в прийомі такого товару.
НЕГАРАНТІЙНІ ТОВАРИ
Зверніть увагу, що певний одяг, що був у вжитку, не підлягає поверненню або обміну, відповідно до додатка 172-94-п до Закону України «Про захист прав споживачів», а саме:
- пір’я-пухові вироби – пуховики;
- рукавички;
- натільна білизна – термобілизна, футболки;
- шкарпетки;
- альпіністські страхувальнi системи та пристрої;
- карабіни;
- мотузки;
- каски;
- засоби особистої гігієни;
- фільтри для води;
- знезаражувальні пігулки для води.