Количество
|
Стоимость
|
||
|
Замовив хлопцям на передову мотузку. Оплатив в день замовлення 22 червня. 27го червня поцікавитися де ж моя мотузка? "Вибачте, чомусь не відправили, але сьогодні відправимо." 28го знову потелефонував - так де ж мотузка? " Чомусь ТТНка не спрацювала. Але кур'єр сказав, що відправив. Сьогодні має спрацювати. Очікуйте." Хлопці і дівчата, ви там трошки напружень, будь ласка, бо так і посивіти можна в очікуванні. Адже такі гарні відгуки про ваш магазин. Тож не псуйте свою репутацію. Будь ласка.
Олександр Недоля, добрий день! Дякуємо за звернення і вибачте за затримку. Справа в тому, що оплата замовлення була здійснена з іншого ПІБ, відмінного від того, що вказане в замовленні. За для уникнення непорозумінь ми завжди перепитуємо чи була проплата, і просимо підтвердити квитанцією або вказати ПІБ, з я кого була здійснена оплата. Нажаль, зв'язатись з отримувачем протягом деякого часа не вдалось і замовлення було анульоване. Наразі проплату знайшли, і посилка відправлена. ТТН вже у вас в особистих повідомленнях, скоро буде відстежуватись в особистому кабінеті.