1. Я можу зробити замовлення за телефоном?

Звісно. Наш менеджер допоможе вам оформити замовлення по телефону. Для цього вам необхідно повідомити таку інформацію:

  1. Прізвище та ім’я отримувача
  2. Номер телефону отримувача
  3. Артикул товару (вказаний поруч із фото товару)
  4. Номер відділення Нової пошти (доставка на склад), домашня адреса (доставка кур’єром)
  5. Спосіб оплати (передплата або оплата при отриманні)

2. Я вирішив зробити замовлення у нічний час. Як це зробити?

Замовлення на сайті оформлюються 24/7. Їх обробка відбувається в робочий час (Пн-Нд з 9:00 до 18:00)

3. Я не зміг відповісти на дзвінок із інтернет-магазину. Що робити?

Все просто. Зв’яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті та поясніть ситуацію менеджеру. Або менеджер сам перетелефонує вам пізніше.

4. Моє замовлення не було надіслано. Чому?

Ми надсилаємо замовлення ТІЛЬКИ після того, як зв’яжемося з клієнтом і він підтвердить своє замовлення. Якщо ми не змогли зв’язатися з клієнтом, замовлення не надсилається.

5. Я хочу внести зміни до оформленого замовлення. Як це зробити?

Наш оператор завжди передзвонює вам для підтвердження замовлення. Ви можете внести будь-які зміни у замовлення в телефонному режимі або через месенджери Viber та Telergam

6. Я зробив замовлення, але мені не передзвонили за 10 хвилин. Чому?

На обробку замовлень потрібен деякий час. Якщо замовлення було зроблено в неробочий час, менеджер обов’язково зв’яжеться з вами, але в робочий час. Якщо ви зробили замовлення та ніхто не передзвонив протягом 1-2 робочих днів, зв’яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті.

7. Мені обіцяли надіслати SMS-повідомлення з номером накладної, але його не отримав. Чому?

Трапляються такі випадки, що SMS-повідомлення не доходять отримувачам з технічних причин. Щоб отримати цей номер, зв’яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті, або через онлайн-чат.

8. Якщо ціна на сайті та в роздрібному магазині відрізняється?

Ми працюємо за єдиною ціною, але оскільки акції можуть проходити тільки на сайті або тільки в роздрібному магазині, то ви можете придбати товар за більш вигідною пропозицією.

9. Чи можу я купити товар, якого немає в наявності?

Якщо на товарі зазначено, що цей товар знятий з виробництва, то, на жаль, саме цей товар ви купити не зможете. Але наші менеджери допоможуть вам підібрати аналог.

1. Скільки коштує доставка по Україні?

Детальна інформація про посилання Оплата та доставка

2. Чи входить у ціну товару вартість доставки? Чи потрібно платити за доставку окремо?

Вартість доставки не включена у вартість товару. Ви окремо оплачуєте доставку у відділенні Нової Пошти або кур'єру.

3. Як довго надсилаються посилки?

Доставка кур'єром по Україні здійснюється по буднях з 11:00 до 17:00.

Доставка по Україні Новою поштою або кур'єром - термін 1-2 дні.

4. Я ще не має паспорта. Як я можу отримати посилання на Нову пошту?

Ви можете ознайомитися з правилами отримання посилки на Новій Пошті за посиланням нижче.

Документи для отримання посилки

5. Мені надійшло SMS-повідомлення з якимось номером. Що це за номер?

Після відправки ми надсилаємо SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером Ви отримуєте свою посилку на Новій Пошті та можете відстежувати її статус.

6. Як я дізнаюся, що моє замовлення прибуло на склад Нової пошти і його можна отримувати?

Ви повинні отримати SMS-повідомлення від Нової Пошти з повідомленням про прибуття посилки.

Для перевірки статусу посилки, можете ввести номер ТТН (його можна знайти у SMS-повідомленні, яке ми надіслали після надсилання посилки) на сайті Нової пошти у розділі Відстежити вантаж

7. Я ніколи не користувався послугами Нової Пошти. Як мені отримати посилку?

Все просто. При оформленні замовлення Ви обираєте склад Нової Пошти у Вашому місті. Попередньо ознайомитись зі списком складів можна на сайті https://novaposhta.ua/

Після відправки посилки ми надсилаємо Вам SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером Ви можете відстежити, де знаходиться Ваша посилка та коли її можна отримати. Відстежити можна на сайті Нової Пошти у розділі Відстежити вантаж.

Після того,

Після того, як Ваша посилка прибула, Нова пошта надішле SMS-повідомлення з повідомленням про те, що посилку можна отримати. Ви берете з собою паспорт або права водія, номер ТТН і йдете у відділення Нової Пошти, яке вказали при оформленні замовлення. Диктуєте номер ТТН оператору, пред'являєте свої документи, сплачуєте надсилання та доставку.

8. Я випадково вказав доставку до іншого міста? Як змінити замовлення?

Наш менеджер дзвонитиме Вам для підтвердження замовлення. Уточніть, що хочете змінити адресу доставки або внести будь-які інші зміни на замовлення.

1. Як я можу оплатити товар?

Всі доступні способи оплати можна переглянути в розділі Оплата та доставка

Після того, як Ви оформили замовлення на сайті, з Вами зв'яжеться наш менеджер та уточнить усі деталі.

2. Чи можу я зробити передоплату, щоб заощадити на доставці?

Звісно! Ви можете сплатити замовлення відразу після його оформлення на сайті. Існує 2 способи передоплати:

  1. платити замовлення банківською карткою (розрахунковою або кредитною)
  2. або за рахунком-фактурою;

3. Мені повернуть гроші, якщо товар з якоїсь причини мене не влаштує?

Звісно. Ми завжди йдемо назустріч клієнтам.

5. Я сплатив замовлення на картку Приват Банку. Як мені повідомити про це?

Ми рекомендуємо одразу ж зателефонувати нам за телефонами, вказаними на сайті, або написати в онлайн-чат та повідомити № замовлення, суму та Ваше прізвище.

Якщо Ви сплатили замовлення в неробочий час, наші менеджери побачать Вашу оплату в робочий час та зателефонують Вам для підтвердження замовлення.

Пам'ятайте, що чим оперативніше Ви оплатите замовлення і повідомте нам про це, тим швидше ми надішлемо замовлення.

1. Скільки у мене є часу на повернення товару?

Повернути товар, який користувачеві не підійшов з яких-небудь причин, можна протягом 14 днів, починаючи з доставки кур’єром товару або отримання посилки. Повернення товару здійснюється компанією Нова пошта.

2. Як я можу повернути товар?

Для здійснення процедури повернення вам необхідно:

  1. Переконатись, що товар не має слідів використання та пошкоджень, товар у повній комплектації (як на момент покупки), збережені всі споживчі властивості (товар включається, всі функції працюють), збережена упаковка.
  2. Написати нам на пошту sale@alp.com.ua та повідомити номер замовлення, назву товару та причину повернення.
  3. Надійно запакувати та надіслати товар нам за даними, які надав менеджер магазину.

ВАЖЛИВО: НЕ ВІДПРАВЛЯЙТЕ ПОСИЛКУ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖЕМ!

3. Коли я отримаю гроші за товар?

Кошти будуть повернуті протягом 7 днів з моменту отримання товару магазином.

4. Чи можу я повернути натільну білизну?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172, ми не маємо права приймати та обмінювати такі товари:

  • Білизна натільна;
  • Рукавички;
  • Панчішно-шкарпеткові вироби;
  • Альпіністські страхувальнi системи та пристрої;
  • Карабіни;
  • Мотузки;
  • Каски;
  • Засоби особистої гігієни;
  • Фільтри для води;
  • Знезаражувальні пігулки для води.

З повним текстом документа можна ознайомитися за посиланням https://zakon3 .rada.gov.ua/laws/show/172-94-п

5. Я виявив брак. Мені повернуть гроші чи поміняють товар?

Звісно! У таких випадках ми гарантуємо заміну товару чи повернення грошей.